Ed the Grocer (modérateur)![]() Paris, 12/01/11, 16:29 |
Rolexfollie : Dieu est un porteur de Rolex (Revues & Essais) |
On savait déjà par notre Gainsbourg national que Dieu était un fumeur de havane, on sait maintenant qu'il est un porteur de Rolex. ![]() ![]() Confirmé par la blogoshère US : ![]() Et qui est devenu un standard de la chanson, avec la question du regretté Ray Stevens : "Would Jesus wear a Rolex " : ![]() ![]() Et voici qu'on passe à la vitesse supérieure : de " God wear a Rolex " , voici la God Rolex elle meme, quasiment la sainte famille, et qui se multiplient même : ![]() ![]() Oooooooooooooooops ! C'est un fake ! Mea culpa ! Mais Dieu soit loué, tout est bien qui fini bien : ![]() --- |
alion 12/01/11, 17:59 @ Ed the Grocer (modérateur) |
Rolexfollie : Dieu est un porteur de Rolex |
Bonjour, |
Mnementh Autan en emporte le vent, 12/01/11, 19:16 @ alion |
» horlogèrement vôtre |
arno![]() 12/01/11, 19:26 @ Mnementh |
» » horlogèrement vôtre --- |
Philémon 13/01/11, 07:55 (Modifié par Philémon le 13/01/11, 09:47) @ alion |
Salut p'tit gars |
Bonjour Alion, |
Ed the Grocer (modérateur)![]() Paris, 26/06/15, 16:52 @ Ed the Grocer (modérateur) |
Petit up : j'ai la photo de Dieu porteur de Rolex |
Désolé pour le déterrage, celà m'a pris du temps, mais voilà l'irréfutable photo de jesus wearant une rolex : ![]() Et en bonus le texte de la chanson d'Archer & Atkins : Woke up this mornin' turned on my TV set. There in livin' color was somethin' I can't forget. This man was preachin' at me.. yeah.. layin' on the charm, Asking me for 20 with 10,000 on his arm. He wore designer clothing and a big smile on his face, Selling me salvation while they sang Amazing Grace, Asking me for money when he had all the signs of weath. Almost wrote a check out.. yeah.. but then I asked myself� Would He wear a pinky ring, would He drive a fancy car? Would His wife wear furs and diamonds, would His dressing room have a star? If He came back tomorrow there's something I'd like to know. Would Jesus wear a rolex on His television show? Would Jesus be political if he came back to earth? Have his second home in Palm Springs.. yeah.. but try to hide his worth? Take money from those poor folks when He comes back again, And admit He's talked to all those preachers who said they'd been-a talking to Him? Would He wear a pinky ring, would He drive a fancy car? Would His wife wear furs and diamonds, would His dressing room have a star? If He came back tomorrow there's something I'd like to know. Would Jesus wear a rolex on His television show? --- |
fokker III![]() 26/06/15, 21:45 @ Ed the Grocer (modérateur) |
Hérétiques !!! --- |
chrispare 27/06/15, 09:11 @ fokker III |
Merci de ce déterrage si drole qui m'a fait passer un excellent moment |
capitaine56 Toujours près de la mer, 27/06/15, 10:00 @ chrispare |
--- |